FENERBAHÇE 2'YE AYRILDI ! (Yorum)



Dün gece Kadıköy'de oynanan ve Fenerbahçe ile Krasnodar arasında oynanan maç sonucu Fenerbahçe'nin elenmesi trübünleri karıştırdı. Yönetime yoğun protesto yaşanırken bir grubunda yönetim lehine tezahürat yapması , stadı 2'ye böldü .

Ali Koç'unda bulunduğu maçta yönetim aleyhine yapılan tezahüratlarda , Ali Koç'un tribünleri sakin olmaları konusunda uyarması dikkat çekti.

Bir Fenerbahçe'li olarak olaylara bakış açım , Aziz Yıldırım'a yapılanların haksızlık olduğu görüşündeyim. Bir kulüp için yapılacak ne varsa yapmış olan bir başkanın bu şekilde tezahüratlarla , yuhalanması büyük Fenerbahçe camiasına yakışmaz. Kaldı ki şu düşünceden bir an önce çıkmalıyız , Fenerbahçe bir spor kulübüdür , futbol değil. Tabi ki en büyük vitrin futbol , ama diğer branşlarda bu kadar başarılı bir kulübün başkanıda Aziz Yıldırım'dır.

3 Temmuz'u yerine yaşayan , biber gazlarına maruz kalan biri olarak o günlerde biz ne yaşadıysak en büyüğünü Aziz Yıldırım yaşamıştır. Hiç değilse bir vefa borcumuz var diye düşünüyorum. Hataları var mı? Tabiki de var. Fenerbahçe'nin herkesin düşmanı olması belkide Aziz Yıldırım'ın sivri çıkışları yanlış hareketleri tehditvari konuşmaları yüzünden . Futboldaki başarısızlığı da Aziz Yıldırım'ın başarısızlığı olarak görüyorum. Olumlu yönleri kadar bir o kadarda olumsuz yönü olduğunu inkar edemem

Söyleceyeceğim şey şu ki , Fenerbahçe'nin başkan değişikliğini ,  yeni bir heyecanın gelmesi gerektiğini bende savunuyorum . Özellikle Ali Koç ismi herkes gibi beni de heyecanlandırıyor. Fakat bu şekilde değil . Sabredelim , takımımızı destekleyelim ,protestomuzu düzgün bir şekilde yapalım .Hep söylediğimiz gibi , güzel günler göreceğiz , güneşli günler!
FENERBAHÇE 2'YE AYRILDI ! (Yorum) FENERBAHÇE 2'YE AYRILDI  ! (Yorum) Reviewed by Bb on 18:43 Rating: 5

Hiç yorum yok: